Nejnovější články | PHOENIX On-line

Hodnocení uživatelů: 5 / 5

Aktivní hodnoceníAktivní hodnoceníAktivní hodnoceníAktivní hodnoceníAktivní hodnocení
 

Příklad ze života první... V minulém století byl praktikován porodnický úzus, že podstupovala-li žena při porodu podruhé císařský řez, bylo jí nabídnuto podvázání vejcovodů při operaci, tedy chirurgické znemožnění dalšího otěhotnění. Tato praktika byla zavedena po předchozích zkušenostech, v jejichž důsledku se ukazovalo, že další porody císařským řezem při dosažené úrovni medicíny již přinášejí zvýšená rizika pro život a zdraví těchto žen. Takto bylo u nás při porodech císařským řezem (operací) v druhé polovině dvacátého století ošetřeno (sterilizováno) několik tisíc žen.

Všechny před tím musely podepsat souhlas s tímto zákrokem, jinak nebyl proveden. Poté, co u nás "byla rozpoutána" politika lidských práv, nevázaných na odpovědnost, "lidskoprávníci" poradili jen asi 50 romským ženám, že vlastně byly sterilizovány z rasistických důvodů...

Ostatní chirurgicky sterilizované byly pominuty. Mají prý proto jako rasové oběti žádat odškodnění od zdravotnických zařízení ve výši milionů (zřejmě polovinu z "výnosu" představují náklady pro zainteresované právníky). U soudu tyto "poškozené záchranou života císařským řezem" vypověděly, že jim dopad podepisovaných souhlasů nebyl dostatečně vysvětlen. Což je ovšem u složitých lékařských operací běžné, zejména u lidí s nižším IQ . Přesto jim naše soudy v odškodnění vyhověly omluvou, ale bez milionů. Sdružení takto "postižených" se tedy obrátilo na instituce "lidskoprávníků" EU a ti jim měli dát za pravdu. Český premiér se "poškozeným nemožností plodit dalšími císařskými řezy" musel omluvit. Miliony odškodného zatím nedal. Přístup evropského soudu pro lidská práva k řešení takto složitých otázek uskutečňované Spravedlnosti tím občanům v EU vyjevil, jak tuto pojímá. Nalezl jako "spravedlivé", že ostatní občané státu by se měli formou výdaje ze státního rozpočtu složit na odškodnění jen některých při císařském řezu sterilizovaných žen. Tedy ne všech, ale pouze žen romského původu!

Odpovědnost za výchovu dětí

Případ druhý. V pořadu ČT "Pošta pro tebe" nám byla již poněkolikáté předvedena jiná varianta pojetí lidských práv. Ženy podle tohoto pojetí mají u nás "lidské právo" porodit 16 dětí a pohodit je do kojeňáků a děcáků. Ostatní občané mají pak také "lidské právo" ale jiné. Jsou povinni se o tyto pohozené děti prostřednictvím výdajů na provoz dětských domovů o takové postarat. Pro kontrast při uplatňování lidských práv připomenu, že v neateistických zemích mají povinnost starat se o děti jen rodiče. Je to chápáno tak, že je jim uložena přirozeným chodem věcí ve stvoření neboli Bohem. Nebo děti nesmí na svět přivést. Pouze zemřou-li rodiče, postarají se o děti a pak teprve ostatní. V těchto zemích by byla žena rodící a pohazující své děti z principu odpovědnosti Vyšší moci dle názoru ateistických "lidskoprávníků""nelidsky" ukamenována. Jako tvor neplnící Vyšší mocí uloženou povinnost. Každý si dovede představit, že kdyby u nás v této souvislosti někdo jen vyřkl, natož ve sněmovně navrhnul, aby žena, která se nechce, nebo neumí postarat o své dítě, neboli je jí pro zanedbání péče odejmuto do děcáku, byla sterilizována, uspořádal by na něj dav dobře placených "lidskoprávníků" mediální a možná právní štvanici. Označil by jej jako xenofoba a rasistu.

Xenofobie naruby

Případ třetí. V paneláku v bytě pode mnou bydleli Vietnamci. Byli velice tišší až přeuctiví a byl jsem s nimi jako sousedy velmi spokojen. Před rokem prodali byt Ukrajinkám. Od té doby jsou několikrát v týdnu v bytě pořádány opilecké srazy a řevy do dvou v noci. Dvakrát jsem u nich po desáté večer intervenoval, ale podruhé již byly velmi agresivní. Volat na ně policii je známé riziko prořezávání gum u auta a vzhledem k výkonu policie, jedná-li se o zjednávání pořádku u menšin, nesmyslné. I policisté se totiž bojí obvinění od "lidskoprávníků" z xenofobie a neudělají většinou nic. Vlastně bych mohl u majitele bytu požádat o vybudování protihlukové bariéry ke spodnímu bytu. Jakmile by se moje intervence rozkřikla, zajisté bych mohl čekat nájezd bojovníků "multikulti" a čelit obvinění z xenofobie, potlačování zvyků jiných etnických skupin, jako tomu bylo v případě obyvatel při pokusu vybudovat "rasistickou" protihlukovou zeď v Matiční ulici v Ústí nad Labem. Takto pojatými lidskými právy vybaven jsem se musel na spaní odstěhovat do pokoje, který s nimi nesousedí a kde míra řevu umožní usnout.

Právo prizmatem ateizmu

Případ čtvrtý. Necivilizovaně se chovající, mentálně zaostalí a ostatní šikanující žáci mají mít lidské právo chodit do stejné třídy jako civilizovaně se chovající děti. Evropsky se chovající žáci základních škol mají ovšem také právo stěžovat si učitelům. Ti také mají právo vysvětlovat nepřizpůsobivým, nic víc, že musí být přizpůsobiví a inteligentní. Takto pojatými "právy" byly u nás zrušeny zvláštní školy. Opět se preventivně musím bránit narčení z rasizmu, neboť zdůrazňuji, že nemám na mysli vietnamské děti v našich školách. Ty jsou obvykle vnímány jako nejslušnější a nejoblíbenější ve třídě. Nyní se pokusím vysvětlit, co je společný jmenovatel výše uvedeného a kámen úrazu takto vykládaných lidských práv. Jedná se o ateistické pojetí lidských práv! Protože ve stvoření jsou lidská práva svým významem až druhá! První jsou práva toho, který člověka učinil, neboli práva Stvořitelova. Pro agnostiky (něcisty – nevěří v osobního Boha) je to povinnost vůči neznámé síle, která člověka vytvořila. Ve smyslu "Kantova kategorického imperativu" – to a to člověk nesmí a zdůvodnění je otázkou formy. U křesťanů základní principy mravnosti pregnantně vyjádřil Ježíš Kristus. Vyzdvihl jako prazáklad všech etických zákonů dva arciprincipy. Nejprve člověk má milovat Boha Otce, tedy sílu, která jej vytvořila. To učiní tím, že dodržuje jeho Vůli, neboli zákony přirozenosti. Pak teprve má milovat bližního, tedy spolučlověka, kterému nemá činit to, co sám nechce, aby jiní činili jemu. Neboli obecně řečeno pro všechny slušné lidi: Nejprve jsou povinnosti člověka vůči přirozeně vnímané Spravedlnosti a pak teprve po jejich naplnění vstupují v platnost jeho lidská práva! Neplníš-li jasně v dané konkrétní společnosti společensky stanovené meze chování, právy se neoháněj! Jak snadno pochopitelné a skoro všichni (kromě lidí s černou nitkou) s tím budou souhlasit.

Touha po nových "diktátorech"

Následně samočinně vyvstává otázka, proč tak jednoduchou a nepochybně obecně prospěšnou zásadu není možné vůbec v tisku uveřejnit a následně prosadit do zákonů, způsobu pojetí zákonů jejich vykladači, soudci. Je tomu tak proto, že chod sdělovacích prostředků i výkon soudnictví v tzv. demokraciích je již jen žitý ateizmus! Na nic, než psanou literu zákona se nevěří, a to programově! Tak vůči komu jaká práva? I tato atmosféra společnosti by mohla být ještě změněna. Nejen u nás, ale v celé v Evropě (EU). Ale nebude. Prozradím, že výše zmíněné ignorování přirozené Spravedlnosti ve sdělovacích prostředcích i prostřednictvím způsobu rozhodování soudů je přímo řízeno lidmi s černou nitkou. Satanisty, kteří díky penězům mají skutečnou moc ze zákulisí. Ignorancí nespravedlností a blokováním řešení již zjevných problémů připravují vznik všeobecné řeže mezi kulturami. Ta následně vyvolá touhu davu po "pořádku"! Nový pořádek ovšem může nastolit jen diktátor, jakoby vynesený davem. Ten, jakmile se uchytí, se s nějakými lidskými právy rozhodně "mazat" nebude. Nově se moci chopivší "silný muž" a ve jménu nového světového pořádku se nepochybně kromě přistěhovaleckých nekulturních "devastěnků" rychle vypořádá i s "lidskoprávníky". Jako "užiteční idioti" splnili svou roli a šli by cestou osudu Trockých, Kameněvů, protihitlerovských spiklenců. Omyl těchto ještě živých uctívačů peněz tkví v úplné absenci intuice jako důsledku absence duchovnosti (víry v další rozměry reality). Tito uctívači peněz v západní civilizaci si přejí skrze chaos plně chopit moc pomocí osvíceného diktátora. Něco jako byl Pinochet v Chile. Nepočítají ovšem, jako všichni ateisti, protože mají "vypíchnuté třetí oko", s božími mlýny. Jako diktátor by se neobjevil osvícenec, ale šílenec ještě horšího a zákeřnějšího typu, než byli Stalin, Hitler nebo Pol Pot. Ten by se ještě tvrději vypořádal jak s těmi "černými", kteří jej uvedli k moci, tak s "devastěnky" a lidskoprávními užitečnými idioty.

Já však věřím, že k tomu nedojde. Cítím v chodu neviditelné síly stvoření, v roli "rukou Stvořitele člověka", které pro nás nepředvídatelným způsobem vyčistí tvář Země od lidí s černou nitkou, od "devastěnků", od ateistických "lidskoprávníků". V Apokalypse se říká, že po tomto zásahu nezůstane naživu ani svědek porážky, tedy ani jeden ateista. Jinak řečeno nezůstane naživu ani jeden člověk bez odpovědnosti vůči Vyšší moci, ať jí nyní jednotlivá náboženství říkají jakkoliv. Anebo ji nepojmenovávají vůbec (agnostici – "něcisti" od "něco je"). Přeživší se pak po příslušné lekci z následků zvrhlého chování ve stvoření, poté, co je "výprask" odnaučí v chrámu Páně (celý svět) "hvízdat", snadno domluví a Zemi učiní krásnější, než byla kdykoliv předtím. Aby Tvůrce člověka měl ze svého díla radost.

 

Tento článek byl zveřejněn v tištěné formě v časopisu Phoenix 1/2010.