Příspěvek k problematice svobodného rozhodování o zdraví nevinných dětí a bezbranných seniorů - praktiky očkování v ČR (2)
-
Vytvořenosobota 21. listopad 2015 7:10
-
Oblíbené3230 Příspěvek k problematice svobodného rozhodování o zdraví nevinných dětí a bezbranných seniorů - praktiky očkování v ČR (2) /content_page/219-zdravi/3230-prispevek-k-problematice-svobodneho-rozhodovani-o-zdravi-neviinych-deti-a-bezbrannych-senioru-praktiky-ockovani-v-cr-2.htmlKlikněte pro přidání
-
Témata
Vracíme se zpět do totality?
Návrhy zákonů připravené Ministerstvem zdravotnictví ČR např. Zákon č, 372/2011- Zákon o zdravotních službách a podmínkách jejich poskytování a novela zákona č. 258/2000 Sb. o ochraně veřejného zdraví jsou totalitní. Tentokrát nikoli pod taktovkou ideologie, ale zřejmě pod nadvládou peněz nadnárodních koncernů, v našem konkrétním případě farmaceutických.
Současný občan ČR se stává obětí vrcholné manipulace, přivedené k dokonalosti proto, aby se stal nevědomým a utopil se v oceánu tmy nevědomosti a stal se lehce manipulovatelný podle potřeb (ne) mocných současného světa, zejména lobby farmaceutických firem.
Z hlediska vývoje se občan ČR již dostal do doby před vydáním Tolerančního patentu (1781), kterým Josef II. přiznal nekatolíkům základní lidská práva a občanské svobody.
Je to další příklad toho, že v současnosti se stav rozkladu prvků legitimity k vládnutí a "pštrosí politika" k odpovědnosti za nastoupený vývoj začíná vyjevovat jak v ČR i EU a USA, tak v Číně, Vládnoucí kruhy zjevně opouštějí legitimitu odvozenou i z pozemské moudrosti.
Ti, kdo sedí na správných místech v medicínském provozu, mohou hrát na klávesnici strachů svých bližních všelijaké melodie, pro něž dostávají noty od politicky mocných!
Vytváření strachu je vůbec tím nejmocnějším mocenským nástrojem, který vede lidi k tomu, že dělají něco, co je proti jejich vlastním zájmům. A strach o zdraví a o život stojí přirozeně na prvním místě, se strachem o hospodářskou existenci v těsném závěsu.
Lze tedy konstatovat, že očkování je manipulativní ideologie. V evropském prostředí má výraz "ideologie" častěji pejorativní vyznění a vyjadřuje též uzavřenost, jednostrannost a iracionální a propagandistické rysy soustavy názorů, postojů, hodnot a idejí.
Stav naplňování Základní listiny práv a svobod v denním životě občana ČR, garantovaných Ústavou ČR je zatím žalostný přesto, že text zní:
Článek 1
Lidé jsou svobodní a rovní v důstojnosti i v právech. Základní práva a svobody jsou nezadatelné, nezcizitelné, nepromlčitelné a nezrušitelné.
Článek 2
(1) Stát je založen na demokratických hodnotách a nesmí se vázat ani na výlučnou ideologii, ani na náboženské vyznání.
(2) Státní moc lze uplatňovat jen v případech a v mezích stanovených zákonem, a to způsobem, který zákon stanoví.
(3) Každý může činit, co není zákonem zakázáno, a nikdo nesmí být nucen činit, co zákon neukládá.
Je třeba uvést do života základní principy demokracie:
Majiteli země jsou občané.
Demokracie není vláda, ale služba občanům.
Zastupitelé jsou zaměstnanci občanů.
Předmětem demokracie je péče o společenskou infrastrukturu, o "věci veřejné", tedy veřejná služba.
Veškeré vztahy musí být neseny vzájemnou úctou.
Znemožnění svobodné volby alternativní zdravotní péče, vyžadování povinného očkování (z 31 států Evropy má 25 států očkování nepovinné), atp. staví nás občany do postoje nedůvěry vůči státnímu aparátu a vybízí použít Článek 23 Ústavy ČR:
Občané mají právo postavit se na odpor proti každému, kdo by odstraňoval demokratický řád lidských práv a základních svobod, založený Listinou, jestliže činnost ústavních orgánů a účinné použití zákonných prostředků jsou znemožněny.
2. Kapitola - nedůvěryhodný výkon funkce hlavního hygienika ČR
HH ve své funkci nahradil korupčníka Michaela Víta a původní očekávání veřejnosti bylo, že konečně své funkci dodá důvěryhodnost.
Ještě před nástupem do funkce HH však byl prošetřován a zpochybněn již ve funkci krajského hygienika a ředitele Krajské hygienické správy Liberec, kdy byl vyšetřován po 2 roky kanceláří Veřejného ochránce práv.
V Souhrnné zprávě o činnosti VOP za rok 2009 je uvedeno mimo jiné, že: "zejména letech 2001–2005 byla skutečně v distribuci zařízení na doúpravu pitné vody, která nebyla řádně schválena. Současně dospěl k názoru, že se orgány ochrany veřejného zdraví dopustily řady pochybení. Krajská hygienická stanice selhala především jako dozorový orgán, neboť dostatečně nevyužila právní nástroje, které měla k dispozici.
Ačkoliv měla množství indicií svědčících o prodeji "závadných" zařízení na doúpravu pitné vody, nezahájila správní řízení, v němž by celou záležitost prověřila (namísto toho se s odkazem na nedostatečnost shromážděných podkladů řešením problému nezabývala).
Represe k vymáhání povinného očkování
Do právě projednávané novely zákona o ochraně veřejného zdraví Ministerstvo zdravotnictví vsunulo změny přitvrzující represi k vymáhání povinného očkování, poslanci zdravotního výboru ovšem chtějí přitvrdit ještě více a pokoutně zavést očkování bez informovaného souhlasu, tedy očkování proti vůli rodičů. Nenápadně a bez jakékoliv veřejné diskuze do návrhu vsunuli možnost očkovat děti bez souhlasu a proti vůli rodičů. Stalo se tak usnesením výboru pro zdravotnictví č. 71 ze dne 29. ledna 2015 a jeho krátkým posledním odstavcem. Návrh ve znění "bez souhlasu se též poskytují zdravotní služby stanovené k předcházení vzniku a šíření infekčních onemocnění zákonem o ochraně veřejného zdraví nebo v nezbytném rozsahu na jeho základě" by znamenal vynětí pravidelného očkování z režimu svobodného informovaného souhlasu a možnost provádět očkování bez informování a souhlasu (při nepozornosti) a dokonce i proti vůli rodičů. Lize lidských práv se podařilo dokonce zjistit, kdo za tímto pozměňovacím návrhem stojí – je jím samotné ministerstvo zdravotnictví a hlavní hygienik Valenta.
Pokud by se vynutitelnost péče měla rozšiřovat na péči na zdravých dětech, je to věc, která vyžaduje důkladnou veřejnou diskuzi a ne pokoutný návrh s matoucím odůvodněním.
HH při výkonu své funkce porušuje, podle mého názoru, mezinárodní Úmluvu o lidských právech a biomedicíně č.96/2001Sb.V červenci roku 2001 se Česká republika zavázala ratifikací mezinárodní "Úmluvy na ochranu lidských práv a důstojnosti lidské bytosti v souvislosti s aplikací biologie a medicíny", k dodržování jasných pravidel, která jsou nicméně u nás systematicky porušována, a principů, které jsou u nás systematicky pošlapávány.
Tato Úmluva z Ovieda jasně stanoví, že "zájmy a blaho lidské bytosti budou nadřazeny zájmům společnosti nebo vědy. Smluvní strany budou chránit důstojnost a svébytnost všech lidských bytostí a každému bez rozdílu zaručí úctu k integritě jeho bytosti a ostatní práva a základní svobody při aplikaci biologie a medicíny. Jakýkoli zákrok v oblasti péče o zdraví je možno provést pouze za podmínky, že k němu dotčená osoba poskytla svobodný a informovaný souhlas. Dotčená osoba může kdykoli svobodně svůj souhlas odvolat."
Toto ustanovení se zabývá souhlasem a potvrzuje na mezinárodní úrovni již uznávané pravidlo, totiž že nikdo nesmí být nucen podstoupit jakýkoli zákrok, aniž by k tomu dal souhlas. Člověk musí proto mít možnost svobodně dát nebo odmítnout souhlas s jakýmkoli zákrokem týkajícím se jeho osoby. Toto pravidlo jasně vymezuje svébytnost pacienta ve vztahu k profesionálním zdravotnickým pracovníkům a vede k odklonu od paternalistických přístupů, které by mohly přehlížet přání pacienta. Výrazem "zákrok" se zde chápe v nejširším smyslu, - to znamená, že zahrnuje veškeré výkony prováděné na osobě pacienta ze zdravotních důvodů, včetně preventivní péče, stanovení diagnózy, léčby, rehabilitace a výzkumu
Zájmy a zdraví dětí
HH činností ve své funkci od roku 2012 poškozuje zájem a zdraví dětí. Jen namátkou:
- je neschopný zajistit bezpečné očkování – aby se řádně hlásily nežádoucí účinky a byla vyhodnocována bezpečnost současného očkovacího schématu a vakcín, aby pediatři byli vzděláváni v otázce bezpečného očkování a vyhodnocování kontraindikací, aby existovala možnost individuálních očkovacích plánů,
- je neschopný vyjít vstříc a zajistit úhradu vakcíny i rodičům, kteří očkovat chtějí, ale šetrněji, než hexavakcínou v nesmyslném schématu 3+1,
- toleruje stav jednostranného a podjatého obsazení Národní imunizační komise, kde jsou zastoupeni spolupracovníci farmaceutického průmyslu, privátního distributora vakcín, atp. v konfliktu zájmů, ale chybí odborníci, kteří se zabývají závažnými nežádoucími účinky po očkování,
- nepřipravil převzetí odpovědnosti státu za újmu způsobenou očkováním, přestože se o této nutnosti diskutuje už roky, bývalý šéf pediatrické společnosti Janda mu před několika lety zprostředkoval informace od rakouských kolegů o jejich modelu odškodňování a v roce 2011 odpovědnost státu doporučila i Národní imunizační komise.
HH je také ve střetu zájmů neboť pod jeho vedením Ministerstvo schvaluje jednostranné a manipulativní reklamy na vakcíny v rozporu s legislativou EU, v rozporu se zájmy spotřebitele, ale v zájmu výrobců vakcín.
HH je také ve střetu zájmů jelikož toleruje umístění Očkovacích center soukromé akciové společnosti AVENIER v budovách Krajských hygienických stanic např. České Budějovice a Znojmo.
HH toleruje skutečnost, že pracovníci KRAJSKÝCH HYGIENICKÝCH STANIC (což jsou ve smyslu § 82 odst. 1 zákona č. 258/2000 Sb. správní úřady působící ve správním obvodu, který jsou podle zákona č. 219/2000 Sb., o majetku České republiky a jejím vystupování v právních vztazích, ve znění pozdějších předpisů, organizační složkou státu) jsou zároveň vedoucí soukromých Očkovacích center soukromého distributora vakcín Avenier.
Příklad: MUDr. Alena Dvořáková je vedoucí Očkovacího centra AVENIER Jihlava a zároveň vedoucí Protiepidemického odboru Krajské Hygienické Stanice Jihlava
HH vytváří a připravuje Provakcinační strategie, které se týkají zdraví nevinných dětí, vnuků, vnuček a dokonce bezbranných seniorů. Jedná se o nejslabší skupiny obyvatel, které se nemohou direktivním nařízením bránit.
Nabízí se úvaha o motivaci těchto záměrů, např. stát pro seniory nemá dostatek zařízení poskytujících potřebnou péči. Proč je nezlikvidovat vakcinami.
Z okolí mých přátel mohu doložit 2 skutečné případy seniorů, kteří byli v domově důchodců proti jejich vůli i jejich příbuzných očkováni a v důsledku toho zakrátko zemřeli.
Co se chystá, můžeme nazvat chemickou válkou proti vlastnímu obyvatelstvu.
Podle sdělení poslance Kasala: "V současné době existuje program očkování 65+ je (na něj vyčleněno 35 mil. Kč), neví se, jaký bude zájem a jaké budou celkové náklady. Vznik pracovní skupiny pro očkování, zřízené ministrem nebude řešit jen očkování dětí, ale očkování celkově". (viz Zápis z 18. schůze výboru pro zdravotnictví ze dne 19. 3. 2015)
Ve veřejné diskusi je třeba položit následující otázky:
Proč se předkládají Provakcinační strategie tak, jak se předkládají? Musí to tak být? Nestojí za takovým rozsahem očkování i nějaká farmaceutická lobby, které jde o jistý zisk?
Pod vlivem koho a čeho pracují lobby farmaceutických firem?
V jakých souvislostech je HH spojen s farmaceutickými firmami?